Bakan Uraloğlu, Memur-Sen ve bağlı sendikaların genel başkanlarını ağırladı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Memur-Sen ve bağlı sendikaların genel başkanlarıyla bir araya gelerek iş birliği ve dayanışmanın güçlendirilmesi mesajı verdi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın ile Bayındır Memur-Sen Genel Başkanı ve Memur-Sen Genel Başkan Yardımcısı Soner Can Tufanoğlu, Ulaştırma Memur-Sen Genel Başkanı Kenan Çalışkan ve Birlik Haber-Sen Genel Başkanı Ömer Budak’ı Bakanlıkta ağırladı.
Bakan Uraloğlu, nazik ziyaretleri dolayısıyla heyete teşekkür ederek, iş birliği ve dayanışmanın güçlenerek devam etmesi temennisinde bulundu.
Hibya Haber Ajansı